ΑΤΑΚΕΣ ΑΠΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

Όσο υπαρχει τράπουλα θα βγαίνουνε ρηγάδες και όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες. - Στράτος Διονυσίου.
Τα τσιγάρα τα ποτά και τα ξενύχτια έχουν κλείσει τα καλέτερα τα σπίτια. – Χρήστος Κυριαζής
Που είναι τα χρόνια ωραία χρόνια πού χες λουλούδια μες την καρδιά. – Γρηγόρης Μπιθηκώτσης.
Άπονη ζωή μας πέταξες στου δρόμου την άκρη μας αδίκησες. – Γρηγόρης Μπιθηκώτσης.

Όταν εγώ μιλώ και επιμένω εσύ να κάνεις τουμπεκί ψιλοκομένο. - Παλιό ρεμπέτικο.
Απόψε φίλα με να με χορτάσεις αύριο φεύγω και θα με χάσεις. – Βίκυ Μοσχολιού.
Κάναμε πολύ παρέα και έχου μοιραία παραγνωριστεί. – Τόλης  Βοσκόπουλος.
Σαν της γαρδένιας τον ανθό που ζεί μια νύχτα μόνο. – Τόλης  Βοσκόπουλος.
Σ’οποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε. – Δήμητρα Γαλάνη.
Δεν προσκύνησα ποτέ κανέναν μα ούτε και χρεώθηκα. – Χρήστος Κυριαζής
Από τον πύργο της Βαβέλ, έφυγα νύχτα με το ΚΤΕΛ. - Θέμης Αδαμαντίδης
Το νινί το νινί σέρνει καράβι, κι αν δεν το ‘χεις καταλάβει. - Βέρα Λάμπρου
Μου 'φαγες ολα τα δαχτυλίδια και κοιμάμαι τώρα στα σανιδια.- Γλυκερία.
Εγώ καλά σου τά λεγα και τα άκουγες παράλογα. - Στράτος Διονυσίου.
Αν κάνω άτακτη ζωή δικός μου είναι λογαριασμός. – Ρίτα Σακελαρίου.
Οσο δερμα και αν πεταξεις φιδι εισαι δεν θ' αλλαξεις. - Παντελιδης
Πέντε πάνω, πέντε κάτω στο φινάλε θα τα βρούμε. – Καζαντζίδης.
Τα ματάκια σου με καίν(ε), γιατί είσαι μανεκέν(ε). - Τάκης Πλακιάς
Ιστορία μου αμαρτία μου πάθος μου μεγάλο. – Ρίτα Σακελαρίου.
Άλλα μου λέν τα χείλη σου και άλλα η καρδιά σου. – Νταλάρας.
Εγώ με την αξία μου και όχι με ξένες πλάτες. – Καζαντζίδης.
Μια ζωή πληρώνω αμαρτίες αλλωνών. – Ρίτα Σακελαρίου.
Αν πας με άλλη θα σου σπάσω το κεφάλι. – Πέγκυ Ζήνα.
Ζούσα μοναχός χωρίς αγάπη. – Σπύρος Ζαγοραίος.
Σε πλάνεψε η ντόλτσε βίτα. – Σπύρος Ζαγοραίος.
Μάνα θα φύγω θα πάω στα ξένα. – Καζαντζίδης.
Πολλά να ακούς λίγα να λές. - Παλιό ρεμπέτικο.
Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια. – Χάρις Αλεξίου.
Είμαστε πια πρωταθλητές. – Πορτοκάλογλου.
Όχι θα κάτσω να σκάσω! – Μαράντη Μαίρη.
Σάπιο σανίδι πάτησα. – Σπύρος Ζαγοραίος.
Ο παλιός είναι αλλιώς – Θάνος Καλλίρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: